مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی کوادرادو با وب سایت یوفا

مصاحبه ی کوادرادو با وب سایت یوفا

خوان کوادرادو در مصاحبه ی خود اقرار کرد علاقه مند به بازگشت به ایتالیا است و معتقد است یوونتوس در این فصل در صدر قرار خواهد گرفت.

او در این باره به وب سایت یوفا گفت: " ایده ی بازگشت به ایتالیا به شدت من را مجذوب خود کرده است."

" در اینجا فوتبال را به خوبی می شناسم، با زبان و مردم اینجا به خوبی آشنا هستم و درحقیقت احساس می کنم اینجا به مانند خانه ی دوم من است."

" بنابراین، تصمیم گرفتم از این فرصت پیش آمده استفاده کنم. من هر روز در با مدیر برنامه هایم در مورد بازگشت به سری آ صحبت می کنم و در حال حاضر از حضور در یوونتوس بسیار خوشحال هستم."

"هنگامی که شما با زبان و مردم یک شهر آشنایی دارید شرایط بسیار آسان تر می شود. همچنین، حضور بازیکنان زیادی از آمریکای جنوبی در تیم به تطبیق من با اینجا کمک زیادی کرد."

" در هنگام ورود به تیم مشکلی برای من ایجاد نشد. یوونتوس تیم فوق العاده ای است و بازیکنان فوق العاده ای با شخصیت های فوق العاده در اختیار دارد و آن ها به بهترین نحو ممکن به من خوش آمد گفته و من را در جمع خود پذیرا شدند."

"کوادرادو در سال 2009 برای اولین بار در سری آ در تیم اودینزه به میدان رفت و بیش تر دوران حرفه ای خود را در پنیزولا گذراند. او در این باره گفت:

" ترک خانواده و دوستانم و در واقع هر چیزی که در آنجا داشتم برای من بسیار دشوار بود. اما چیزی بود که همواره در ذهن خود داشتم."

" بعضی مواقع لازم است که در زندگی از فداکاری هایی انجام داد و در حال حاضر موقعیت کنونی که در آن قرار دارم، یعنی بازی در سطح اول اروپا، رویایی بود که در کودکی در ذهن داشتم. فرصت خوبی برای من بود و باید از این فرصت نهایت استفاده را می بردم."

فیورنتینا به پیشرفت من بسیار کمک کرد. بازی در اروپا به منزله ی تاکتیک های زیاد است و تطبیق خود با اینجا نیاز کمی زمان بر بود، اما باید پیوسته و مداوم عملکرد خود را بهبود بخشم."

یوونتوس فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، آیا کوادرادو قصد دارد که در فصل جدید نیز این راه را تکرار کند؟

" همه ی ما به خوبی می دانیم که یوونتوس باشگاه بزرگی است. ما تیم قدرتمندی هستیم و می توانیم حریف رقابتی برای بقیه ی تیم ها باشیم. در مسیر درستی هستیم، اما باید بازی به بازی به آن برسیم و در ابتدا مطمئن شویم که به مرحله ی بعدی رقابت ها صعود خواهیم کرد."

" برای یوونتوس قرار گرفتن در صدر همواره مسأله ی مهمی است و من متقاعد شده ام که این تیم فوق العاده می تواند به آن دست پیدا کند."

بازگشت کوادرادو به سری آ او را به فرم مناسب خود بازگردانده است و در حال حاضر توسط آلگری بازی های بیش تری به او می رسد. او تا بدین جای فصل در 10 دیدار به میدان رفته است که 6 تای آن ها در ترکیب ابتدایی تیم بوده است.

به علاوه، ستاره ی کلمبیایی بانوی پیر یکی از بازیکنان موقعیت ساز در فصل اخیر بوده است و 23 فرصت گلزنی برای هم تیمی هایش فراهم کرده که منجر به سه پاس گل شده است.

او در زمینه ی حفظ توپ برای بیانکونری بسیار تأثیرگذار بوده و در 63% موارد توپ را از حریف مستقیم خود عبور داده است.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: